ویزیت ورد

ویزیت ورد

Visit World
ویزیت ورد

ویزیت ورد

Visit World

پاورپوینت بررسی تجربه مشتری CX

پاورپوینت بررسی تجربه مشتری CX

پاورپوینت بررسی تجربه مشتری CX در 43 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات43
حجم4523 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیپاورپوینت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی تجربه مشتری CX در 43 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

تجربه مشتری CX چیست؟

تعریف مدیریت تجربه مشتری

لزوم نیاز به مدیریت تجربه مشتری (CEM) و مزایای آن

اصطلاحات کلیدی در تجربه مشتری CX

استراتژی تجربه مشتری

نقشه راه تجربه مشتری

روش صحیح ایجاد نقشه راه مشتری

ایجاد تجربه خرید یکنواخت و بدون وقفه

 

بخشی از متن

مقدمه

تجربه مشتری حاصل مجموعه ادراکات احساسی یا منطقی مشتری در طول هرگونه تعامل مستقیم یا غیر مستقیم با یک کسب و کار است.در نتیجه اینکه شما بدانید چقدر در خلق یک تجربه مشتری موثر، عالی و لذت بخش موفق بوده اید به شما نشان خواهد داد که چقدر می توانید به آینده کسب و کار خود امیدوار باشید. بنابراین سنجش تجربه مشتری قطعاً یکی از مهم ترین اصولی است که برای ارائه یک تجربه مشتری خوب باید به آن توجه کرد. در ادامه با اصول کلیدی خلق یک تجربه مشتری عالی آشنا می شویم.

البته در بحرانها، کسب و کارها نیازمند ایجاد تغییر در برنامه مدیریت تجربه مشتری خود هستند. برای رفع نگرانی مشتریان و حفظ اعتماد آنها در روزهای سخت و پرتنش باید استراتژی های خود برای مشتری مداری در بحران را تغییر دهید.

تجربه مشتری CX چیست؟

تجربه مشتری از احساس مشتری نشأت می گیرد.اگر مشتری در طول تعامل با شما حس خوبی داشته باشد در کل می توان گفت که شما توانسته اید تجربه مشتری خوبی را ارائه دهید. برای ارائه یک تجربه مشتری لذت بخش لازم است نکاتی در طراحی مسیر سفر مشتری رعایت شود که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.اما قبل از آن لازم است بدانید که تجربه مشتری باید همواره بر اساس شاخص تلاش مشتری(CES)، شاخص رضایت مشتری (CSAT) وشاخص خالص مروجان (NPS) مورد پایش قرار گیرد. استفاده از این شاخص ها به شما کمک خواهد کرد تا هموار به صورت گام به گام در راستای بهبود تجربه‎ مشتری حرکت کنید و بتوانید نقاط مشکل زا در مسیر تجربه مشتری را به موقع شناسایی کرده و موانع را برطرف کنید.

و ...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پاورپوینت بررسی هرم دانش

پاورپوینت بررسی هرم دانش

پاورپوینت بررسی هرم دانش در 28 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی


مشخصات فایل
تعداد صفحات28
حجم4022 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیپاورپوینت

توضیحات کامل

پاورپوینت بررسی هرم دانش در 28 اسلاید بسیار زیبا و قابل ویرایش آماده ارائه با اسلایدشو با فرمت pptx و رعایت تمامی استانداردهای زبان فارسی

 

 

فهرست مطالب

مقدمه

نقش هوشمندی در هرم دانش

 کشف دانش از پایگاه‌های داده

فرآیند استاندارد بین صنعتی برای داده‌کاوی

نتیجه‌گیری

 

بخشی از متن

مقدمه

ایکاف ارقامی را می‌دهد که باید به آن را چندین بار خواند و در موردش فکر کرد: «به طور متوسط 40% ذهن انسان از داده، 30% اطلاعات، 20% دانش و 10% فهم پر شده و عملاً هیچ‌گونه خردمندی وجود ندارد.». در حالیکه خرد یا بینش حاصل از آن محتوای اصلی تصمیم‌گیری‌های کسب و کار را تشکیل می‌دهد. به کرات شنیده‌ایم که گفته می‌شود داده‌ها ما را محصور کرده به طوری‌که تصمیم‌گیری‌های اشتباه نه از نبود اطلاعات، بلکه از ازدحام بیش از حد آن ناشی می‌شود. سوال اینجاست که در این شرایط چه می‌توان کرد؟ یکی از الگوهای معروف در زمینه اطلاعات، هرم دانش است. مطمئنماً یک دید کلی در مورد آن دارید. در اینجا ابعاد آن را تا جای ممکن تشریح کرده و نقش آن را در ایجاد بینش تجاری تبیین می‌کنیم.

معمولاً به اطلاعات به صورت سلسله مراتبی نگاه می‌شود که بترتیب شامل داده-اطلاعات-دانش-خرد است و به آن الگوی DIKW نیز گفته می‌شود که یک الگوی مشهور در این زمینه محسوب می‌شود.

این سلسله مراتب با عنوانهای مختلفی از قبیل «سلسله مراتب دانش»، «سلسله مراتب اطلاعات» و «هرم دانش» نامیده می‌شود که یکی از مدلهای شناخته شده در ادبیات علمی است. (رولی، 2007 ، 163) و اجزای آن شامل موارد زیر است:

1.         داده‌. فرض بر این است که بسیاری از موضوعات جهان هستی دارای خواص قابل مشاهده است و داده‌ها نمایش نمادین این خصوصیات قابل مشاهده است. نمونه اصلی از اطلاعات و دستیابی به اطلاعات توسط سیستمهای اتوماسیون ارائه می‌شود. به عنوان مثال، ایستگاه اتوماسیون صنعتی یک کارخانه تولیدی به صورت خودکار کنترل‌های عملیاتی تولید را از طریق ابزار دقیق و ابزارهای برقی انجام می‌دهد. دما، فشار، جریان، ارتعاش و سایر پارامترهای سایت تولید را ثبت و مطابق با الگوهایی که راهبر سیستم به آن داده است، این پارمترها را در محدوده مجاز حفظ می‌کند. ایکاف می‌گوید: داده‌ها نمادهایی هستند که بیانگر خصوصیات اشیاء، رویدادها و محیط آنها هستند. آنها دستاورد «مشاهده» هستند. مشاهده‌ای که با هدف سنجش انجام می‌شود. البته فناوری‌های سنجش و ابزار دقیق، بسیار پیشرفته است.

2.         اطلاعات. سطح بعدی اطلاعات است. داده‌های مرتبط و مهمی که پردازش و معنی‌دار شده و انتظار می‌رود قابل استفاده باشند. با پردازش داده و تبدیل آن به اطلاعات، به سوالاتی از قبیل «چه کسی»، «کجا»، «کِی» یا «چقدر» پاسخ داده می‌شود. در این هنگام، طبیعی است که داده به اطلاعات تبدیل می‌شود. داده به خودی خود تا زمانی که به یک شکل قابل استفاده تبدیل نشود، هیچ فایده‌ای ندارد. در نتیجه، تفاوت بین داده و اطلاعات در کاربردی بودن آن است نه ساختاری. به عبارت دیگر اطلاعات از نظر سازه‌ای همان داده‌ها هستند فقط می‌توانند به سوالات جواب روشنی بدهند. اگر اطلاعات را داده‌های تفسیر شده تلقی کنیم، ضرورتی ندارد که همان لحظه احصاء شوند. برای مثال در پاسخ به سوال مدیری که می‌پرسد میانگین تولید روزانه خرداد ماه چقدر بوده؟  می‌دانیم که مقدار تولید در هر روز به صورت جداگانه ثبت شده است. با پردازش داده‌های جداگانه می‌توانیم متوسط تولید روزانه در 31 روز خردادماه را به دست آوریم. می‌دانیم پردازش داده‌ها برای تولید اطلاعات باعث می‌شود که حجم آنها کاهش یابد. زیرا در مورد مثال خودمان، بخش زیادی از داده‌های تولید روزانه چون برای خرداد نیستند، کنار گذاشته می‌شوند و دیگر اینکه با میانگین حسابی ساده بین 31 مورد تنها به یک عدد مشخص می‌رسیم. از این رو می‌توان گفت که «اطلاعات، همان داده‌های ساده و فشرده شده هستند». کمک سیستم‌های اطلاعاتی به ما این است که داده‌ها را تولید، ذخیره، بازیابی و پردازش می‌کنند. اغلب اوقات پردازش آنها ریاضیاتی و آماری است.

3.         دانش. سطح بعدی دانش است. اغلب این سطح را با عناوینی چون «دانش فنی» یا «مهارت» می‌شناسند. ایکاف می‌گوید دانش، فرد را قادر می‌سازد اطلاعات را به نقش کنترل کننده ارتقا داده و آنها را به دستورالعمل و رویه‌های اجرایی تبدیل کند. دانش عبارت است از «آگاهی از چگونگی» یا همان فوت و فن. مثلاً آگاهی از چگونگی کار کردن یک سیستم یک فن یا دانش کاربردی است. این همان چیزی است که امکان تبدیل اطلاعات به دستورالعمل و رویه‌ها را فراهم می‌آورد و کنترل یک سیستم را امکان‌پذیر می‌کند. کنترل یک سیستم یعنی اینکه آن سیستم کارآمد باشد.

4.         خرد. در راس هرم، سطح خرد وجود دارد. مقوله‌ای که به نظر می‌رسد بحث محدودی در مورد آن وجود دارد. در حالی که به طور سنتی خرد به عنوان یک لایه در این هرم تلقی می‌شود، اما کمتر کسی به آن پرداخته است. شاید به این دلیل که برای رفع مشکلات کسب و کار کمتر به آن نیاز داریم! ایکاف بدون اینکه خرد را تعریف کند، نحوه کار کردن آن را توضیح می‌دهد: خرد، ارزش را افزایش می‌دهد، که به قضاوت ذهنی نیاز دارد. برآرود میزان ارزش یک چیز، مستقل از فرد نیست. ارزشهای اخلاقی و زیبایی‌شناختی، موضوعاتی منحصربفرد و شخصی هستند.

مکانیزم‌هایی که خرد را ایجاد می‌کنند، هرگز خودکار نمی‌شوند و مستقل نخواهند بود یعنی حتماً قضاوتها و ترجیحات فرد در آنها داخل می‌شود. چه بسا که این خرد، که برای دستیابی به آرمانها و پیگیری آرمانها ضروری است. این ویژگی باعث می‌شود که انسان را از ماشین متمایز شود. نکته مهم اینجاست که سه لایه پایین هرم، احتمال دارد که توسط کامپیوترها ضبط و دستکاری شود، اما در سطح خرد به یک بازیگر انسانی نیاز است. آن بازیگر خارج از سیستم DIKW و خارج از قلمرو عملیات محاسباتی و رایانه است. بنابراین، خرد که در راس هرم قرار دارد، بالاترین سطح ساختارهای منطقی و محاسباتی نیست، بلکه سطوح پایین سیستم‌های انسانی و ترجیحات آنها است.

و ...


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پاورپوینت ملاقات با امام عصر در زمان غیبت

پاورپوینت ملاقات با امام عصر در زمان غیبت

دانلود پاورپوینت ملاقات با امام عصر در زمان غیبت


مشخصات فایل
تعداد صفحات29
حجم510 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمعارف اسلامی

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت ملاقات با امام عصر در زمان غیبت جهت رشته ی معارف در قالب 29  اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

ملاقات به دلیل داشتن آثار منفی و مخرب (خرافات و مدعیان دروغین) در کنار آثار مثبت و سازنده (اثبات وجود امام و بالا بردن معنویت جامعه)، لازم است به گونه‌ای دقیق مورد بحث قرار گیرد تا در عین بهره‌مندی از آثار مثبت در دام آثار منفی گرفتار نشویم.

 

 

 

فهرست مطالب

ضرورت بحث ملاقات

انواع ملاقات

زمان دیدار

حالت دیدار

خواب

مکاشفه

بیداری

شناخت امام

امکان دیدار با امام زمان

دلایل وقوع ملاقات

پاسخ اشکال ها

توقیع علی بن محمد سمری

مخالف با فلسفه غیبت

منافات با تقسیم غیبت به صغری و کبری

بستر سازی برای مدعیان دروغین

 رواج خرافات

 بد بینی اهل اندیشه

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دانلود ملاقات با مشتری قبل از طراحی یک پروژه مسکونی

ملاقات با مشتری قبل از طراحی یک پروژه مسکونی

قبل از طراحی یک پروژه مسکونی طراح باید چند کار مقدماتی را انجام دهد که هر کدام شامل جمع آوری سازماندهی و ارزیابی اطلاعاتی است که اساس مراحل بعدی طراحی را تشکیل می دهند ملاقات و گفتگو با مشتریان معمولا اولین کار در مرحله تحقیق و آماده سازی بوده که در این فصل به تفصیل پیرامون آن بحث می نماییم

دانلود ملاقات با مشتری قبل از طراحی یک پروژه مسکونی

اندازه گیری محل و تهیۀ نقشه پایه
ملاقات با مشتری
ملاقات قبل از طراحی یک پروژه مسکونی
علایق و تنفر های مشتری
ملاقات مشتریان
دسته بندی عمران
فرمت فایل doc
حجم فایل 42 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 58

ملاقات با مشتری

مقدمه

قبل از طراحی یک پروژه مسکونی طراح باید چند کار مقدماتی را انجام دهد که هر کدام شامل جمع آوری سازماندهی و ارزیابی اطلاعاتی است که اساس مراحل بعدی طراحی را تشکیل می دهند. ملاقات و گفتگو با مشتریان معمولا اولین کار در مرحله تحقیق و آماده سازی بوده که در این فصل به تفصیل پیرامون آن بحث می نماییم.

دیگر اعمال مقدماتی بیشتر مربوط به خود محل بوده و عبارتند از :

1.بدست آوردن ابعاد و اندازه های مکان مورد نظر

2.؟؟؟؟؟ bare sheet و نقشه پایه با مقیاس مشخص

3.ارزیابی و تحلیل مکان و بالاخره

4.نوشتن برنامه طرح که جملگی در فصول 6 و 7 ارائه خواهد شد.

ملاقات و گفتگو با مشتریان گام مهمی است چون زمینه تضمین مراحل طراحی را فراهم می کند. در این جاست که طراح با اطلاعات لازم در مورد خواسته ها و نیازهای مشتریان در مورد مکان طراحی آشنا می شود. چنانچه این ملاقاتها به درستی انجام شود نحوه تعامل بین طراح و مشتریان را در اداه مراحل طراحی مشخص خواهد شد. برخورد صادقانه و شفاف هر یک از دوطرف جهت اعتماد سازی و احترام متقابل بین آنها بسیار مهم است. در این فصل راهکارهای شروع مثبت و سازنده پروژه که شامل آگاهی در مورد طراح اولین تماس با مشتری ملاقات با مشتریها و تنظیم یک پیش طرح حاوی خدمات طراحی است، ارائه می گردد. تمام این موضوعات و اعمال اساس تعامل حرفه ای و لذت بخش بین طراح و مشتریان می باشد.

آشنایی با طراح

راههای احتمالی زیادی برای آشنایی ابتدایی مشتریان با طراح وجود دارند که معمولا با کسب آگاهی اولیه پیرامون طراحی و اطلاعات شغلی اساسی در مورد طراحی (حقیقی) و یا شرکت طراحی (حقوقی) مربوطه شروع می شود. این فرآیند آشنایی باید آنقدر برای مشتری بالقوه آسان و جالب توجه باشد تا وی را وادار به پیگیری از طریق تلفن یا حضور در دفتر کار طراح بنماید. مشتریان از راههای مختلفی می توانند با شرکت طراحی آشنا شوند که اهم آنها عبارتند از: تبلیغات، بروشور، وب سایت، تابلوی محل کار و بالاخره تبلیغ کلامی. از این رو طراحی باید از راههای مختلف جهت ارتباط با مشتریان استفاده نماید به گونه ای که نگاه و فکر آنها را جهت پیگیری خدمات طراحی جلب نماید. تبلیغات مالکین منازل می توانند از طریق تبلیغات موجود در روزنامه ها، مجلات محلی یا برنامه های رویدادهای ورزشی یا موسیقی یا از طرق تلویزیون و رادیوی محلی بایک شرکت طراحی آشنا شوند.

اندازه و محتوای این گونه تبلیغات کوتاه و مختصر بوده به طوری که با چند کلمه و تصویر جذاب توجه مشتری را به خود جلب می نمایند. باید این تصاویر تبلیغاتی خیلی جالب باشند چون اولین چیزی هست که نگاه مشتری به آن افتاده و دیگر اینکه آنها می توانند تا حد زیادی بیانگر احساس و سبک کار طراح باشند. در هر موقع ممکن؛ بهتر است یک طراح گرافیک حرفه ای یا شرکت تولیدی را برای تولید یک آگهی مناسب برای این منظور استخدام نمود. آگهی و تبلیغات علیرغم پر هزینه بودن آن در بعضی موارد توانایی جلب نگاه مشتریان زیادی را دارد.

بروشور: دفترچه یا جزوه ای است که حاوی اطلاعات مهم یا تبلیغاتی در مورد چیزی است و ؟؟؟؟ مفیدی برای شرکتهای طراحی است که می تواند از طریق پست یا تحویل مستقیم به مشتریان در اختیار آنها قرار گیرد. در این دفترچه علاوه بر درج اطلاعات مهم تبلیغاتی فلسفه طراحی، فرآیندی و تعرفه هزینه های مربوطه نیز درج می گردد تصویر 1-5 البته ظاهر و طرح بندی بروشور در برقراری ارتباطی موثر و ایجاد انگیزه در مشتری بسیار مهم می باشد.

وب سایت: در عصر الکترونیک شبکه اطلاعاتی اینترنتی لازم شغلی بدل شده است هر وب سایتی در اصل یک نسخه دیجیتالی از یک بروشور است.

با:

- از مزایای اضافی وب سایت به روز بودن و پیوند های متعدد هر سایت و در نتیجه امکان دسترسی به اطلاعات بیشتر را نام برد.

تصویر 1-5 نمونه ای از بروشور یک شرکت

تابلوی محل کار: روش موثر جهت جلب مشتریان نصب تابلوهای کوچک و در عین حال جذاب در محل کار است.

تبلیغ کلامی: در نهایت یکی از بهترین راههای اطلاع رسانی و آشنایی مشتریان با حرفه طراحی و یا هر حرفه دیگر شنیدن تجربیات مشتریان قبلی و کسانی است که با طراح به نوعی برخورد داشته یا کار کرده اند. شاید بهترین شکل آگهی رسانی داشتن مشتریان قبلی باشد که ؟؟؟؟؟ مثبت کارتان را به دوستان یا آشنایان خود بازگو می نمایند. بنابرانی کامل کردن کیفیت کار و حفظ روابط مستمر با مشتریان سابق برای یک طراح بسیار مهم است. ملاقات طی تعطیلات سالانه یا ارسال جدید ترین کارها برای مشتریان سابق می تواند آنها را در جریان وضعیت شغل حرفه ای قرار داده و احساس نمایند که هنوز برای شما ارزش دارند.

تصویر 2-5 شبکه اینترنت بهترین مکان برای ارتباط با عامه مردم است.

اطلاعات بدست آمده

روشهای قبلی ارتباطی با مردم از جمله راههای انتخابی آگاهی رسانی مشتریان در مورد طراح یا شرکت طراحی است. با این اشکال متنوع ارتباطی و نیز با تهیه اطلاعات اساسی در مورد طرح یا شرک طراحی همچون خدمات قابل دسترس علت و فلسفه طراحی فرآیند طراحی و تعرفه هزینه های می تون علاقه و انگیزه مشتریان بالقوه را بر انگیخت میزان معرفی و ارائه این اطلاعات تا حد زیادی بسته به وسایل ارتباطی مورد استفاده مخاطب مورد نظر زمان و مکان قابل استفاده و در نهایت مقدار بودجه تخصیص یافته تغیر می نماید. آگهی و تابلوی محل کار کمترین و بروشور و وب سایت ها بیشترین فرصت را جهت اطلاع رسانی در اختیار طراح یا شخصی که می خواهد کارش را به بازار معرفی نماید قرار می دهند.

خدمات قابل دسترس:  آگهی، بروشور، وب سایت، تماماً بایستی نوع و نحوهخ دمات ارائه شده توسط شرکت طراحی یا طراح را به اطلاع مشتریان بلقوه برساند. اهم این اطلاعات عبارتند از: طراحی، ساخت که در ارتباط با سازه هایی چون تارس، دک و حفاظهاست. کاشت (درمورد گیاهان) و مراقبت و نگهداری (درمورد مراقبت مستمر منظره و محوطه بعد از ساخت و کاشت گیاهان در آن) می باشد. مشتریان بالقوه بایستی بدانند که شرکت طراح تا چه اندازه قادر به پوشش این خدمات گسترده ومتنوع است چون از این دیدگاه قوت و ضعف بسیاری از شرکتها شناخته می شود.

یک شرکت طراح منازل مسکونی را که کلیه خدمات طراحی، ساخت، کاشت گیاهان و مراقبت و نگهداری را با هم انجام می دهد شرکت طراح و سازنده یا تمام خدماتی می نامند. مزیتی که چنین شرکتی دارد اینست که می تواند یک بسته هماهنگ خدماتی را به مشتریان خود عرضه نماید و از این رهگذر جریان ملایمتر و خالی از کشمکش و افت و خیزی را از هر مرحله به مرحله بعدی ایجاد نماید. شرکتهای دیگر تنها خدمات طراحی را به عهده گرفته و سپس با پیمانکاران منظره دیگر برای اجرای مراحل دیگر وارد عمل می شوند. کیفیت کار چنین شرکتهایی معمولا عالی است چون از پرداختن به مسائل دیگر همچون ارزیابی گیاهان یا دیگر مصالح ساختمانی ؟؟؟ بوده و وقت خود را روی پیدا کردن طرحهای تازه و تزریق خلاقیت روی کارهای خدو می نمایند. بنابراین هر شرکت باید سابقه و قابلیتهای حرفه ای خود را به مشتری مطرح نماید تا آنها خود انتخاب کننده نوع شرکت تخصصی یا تمام خدماتی باشند.

فلسفه  طراحی: مشتریان همچنین بایستی با فلسفه طراحی طراح یا اصول و ارزشهای اساسی که طراحی در پروژه های طراحی خود بکار می برد آشنا شوند. فلسفه های طراحی مفاهیم و احساساتی هستند که همچون زیبا شناسی یا آنچه که باعثص می شود تا طراح خوب شناخته شود درک و شناخت مزایای طرح اهمیت به فضای بیرون ساختمان مباشرت و نظارت زیست محیطی سبک یا سبکهای انتخابی مواد و مصالح انتخابی( گیاهی و ساختمانی) و بالاخره روش برخورد و کار با مشتریان طراح بایستی فلسفه طراحی طراحانی را پیدا نمایند که فلسفه های طراحی آنها با طرز فکر و باورها و ارزشهای شخصی آنها در مورد طراحی منظره هماهنگی داشته باشد.

فرآیند طراحی: مشتریان بایستی از نوع فرآیند طراحی که قرار است روی محل سکونت آنها اعمال شود آگاهی یابند. بسیاری از مالکین کاملا نمی دانند که برای تهیه نقشه اصلی محل مسکونی به چه چیز نیاز است و یا مراح مختلف آن کدامند. تهیه طرحی حاوی مراحل ضروری از فرآیند طراحی و مدت زمانی که هر مرحله طول می کشد برای هر طراحی مفید خواهد بود. مراحل زیر از فرآیند طراحی باید به عرض مشتریان برسد:

1.آنالیز محل

2.برنامه طراحی

3.دیاگرامهای کارکردی

4.طرح مقدماتی و بالاخره نقشه اصلی.

هر مرحله را بایستی به طور مختصر با زبان شفاف و عام الفهم تشریح نمود تا همه آنرا بفهمند. بعضاً از مثالهای گرافیکی نیز می توان جهت تکمیل توضیحات مکتوب استفاده نمود.

بایستی به مشتری فهماند که طراحی و رای انتخاب و آرایش گیاهان است. هر طرحی آمیزه ای زیبا شناختی و کارکردی خاصی از نیازهای منحصر به فرد مشتریان با مسائل و پتانسیل محل است که تماماً با حرفه طراحی گره خورده اند. بنابراین مشتریان باید اعمال و مرحل مربوط به فرآیند طراحی را بدانند.

قیمتها و تعرفه هزینه ها:  اکثر مشتریان مایلند تا از هزینه تمام شده نقشه اصلی و اجرای آن اطلاع یابند. این امر را می توان با تهیه یک تعرفه کلی بر اساس نرخ ساعتی و یا به طور یکجا برای تهیه یک نقشه اصلی تنظیم شده به انجام رساند. این اطلاعات هر چند می تواند برای مشتریان بسیار سودمند باشد بعضی از طراحان به خاطر اینکه مبادا مشتریان از مبالغ مندرج بترسند یا اینکه رقبای آنها به خاطر تقویت جایگاه یا بهتر جلوه دادن خود در بازار قیمتهای پایین تر ارائه دهند به دیده شک به این موضوع می نگرند که هر دوی این نگرانی ها طبیعی و بر حق است. در هر صورت طراحی باید در مقطعی از فرآیند طراحی تعرفه قیمتی را به مشتری اعلام نماید. معمولا بهتر است تا به مشتری این اجازه را بدهیم تا هر چه زودتر قیمت پیشنهادی  را به دلیل عمدم صرفه اقتصادی رد کند.

مساله دیگر پرداخت یا عدم پرداخت بهای طرح است. بعضی از طراحان از مشتریان خود در صورت امضای قرار داد اجرای طرح پولی بابت خود طرح نمی گیرند که این عمل معمولا « طرح مجانی» می گویند. بعضی از طرحهای مجانی بایستی رایگان باشند چون آنها تنها نقشه ساده ای از محل قرار گیری گیاهان خاص در محل می باشند. غالبا این طرحها را به همراه فهرستی از گیاهان و قیمت آنها روی نوشت افزار شرکت ترسیم می نمایند. 

فایل فاقد تصویر میباشد

دانلود ملاقات با مشتری قبل از طراحی یک پروژه مسکونی

دانلود ملاقات با مشتری قبل از طراحی یک پروژه مسکونی 48 ص

ملاقات با مشتری قبل از طراحی یک پروژه مسکونی 48 ص

ملاقات با مشتری قبل از طراحی یک پروژه مسکونی 48 ص

دانلود ملاقات با مشتری قبل از طراحی یک پروژه مسکونی 48 ص

ملاقات با مشتری قبل از طراحی یک پروژه مسکونی 48 ص
تحقیق در مورد ملاقات با مشتری قبل از طراحی یک پروژه مسکونی
بررسی ملاقات با مشتری قبل از طراحی یک پروژه مسکونی
تحقیق و بررسی ملاقات با مشتری قبل از طراحی یک پروژه مسکونی
تحقیق و بررسی در مورد ملاقات با مشتری قبل از طراحی یک پروژه مسکونی
دانلود تحقیق ملاقات با مشتری قبل از طراحی یک پروژه مسکونی
دسته بندی عمران
فرمت فایل doc
حجم فایل 34 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 48

ملاقات با مشتری قبل از طراحی یک پروژه مسکونی 48 ص

مقدمه

قبل از طراحی یک پروژه مسکونی طراح باید چند کار مقدماتی را انجام دهد که هر کدام شامل جمع آوری سازماندهی و ارزیابی اطلاعاتی است که اساس مراحل بعدی طراحی را تشکیل می دهند. ملاقات و گفتگو با مشتریان معمولا اولین کار در مرحله تحقیق و آماده سازی بوده که در این فصل به تفصیل پیرامون آن بحث می نماییم.

دیگر اعمال مقدماتی بیشتر مربوط به خود محل بوده و عبارتند از :

بدست آوردن ابعاد و اندازه های مکان مورد نظر

؟؟؟؟؟ bare sheet و نقشه پایه با مقیاس مشخص

ارزیابی و تحلیل مکان و بالاخره

نوشتن برنامه طرح که جملگی در فصول 6 و 7 ارائه خواهد شد.

ملاقات و گفتگو با مشتریان گام مهمی است چون زمینه تضمین مراحل طراحی را فراهم می کند. در این جاست که طراح با اطلاعات لازم در مورد خواسته ها و نیازهای مشتریان در مورد مکان طراحی آشنا می شود. چنانچه این ملاقاتها به درستی انجام شود نحوه تعامل بین طراح و مشتریان را در اداه مراحل طراحی مشخص خواهد شد. برخورد صادقانه و شفاف هر یک از دوطرف جهت اعتماد سازی و احترام متقابل بین آنها بسیار مهم است. در این فصل راهکارهای شروع مثبت و سازنده پروژه که شامل آگاهی در مورد طراح اولین تماس با مشتری ملاقات با مشتریها و تنظیم یک پیش طرح حاوی خدمات طراحی است، ارائه می گردد. تمام این موضوعات و اعمال اساس تعامل حرفه ای و لذت بخش بین طراح و مشتریان می باشد.

آشنایی با طراح

راههای احتمالی زیادی برای آشنایی ابتدایی مشتریان با طراح وجود دارند که معمولا با کسب آگاهی اولیه پیرامون طراحی و اطلاعات شغلی اساسی در مورد طراحی (حقیقی) و یا شرکت طراحی (حقوقی) مربوطه شروع می شود. این فرآیند آشنایی باید آنقدر برای مشتری بالقوه آسان و جالب توجه باشد تا وی را وادار به پیگیری از طریق تلفن یا حضور در دفتر کار طراح بنماید. مشتریان از راههای مختلفی می توانند با شرکت طراحی آشنا شوند که اهم آنها عبارتند از: تبلیغات، بروشور، وب سایت، تابلوی محل کار و بالاخره تبلیغ کلامی. از این رو طراحی باید از راههای مختلف جهت ارتباط با مشتریان استفاده نماید به گونه ای که نگاه و فکر آنها را جهت پیگیری خدمات طراحی جلب نماید. تبلیغات مالکین منازل می توانند از طریق تبلیغات موجود در روزنامه ها، مجلات محلی یا برنامه های رویدادهای ورزشی یا موسیقی یا از طرق تلویزیون و رادیوی محلی بایک شرکت طراحی آشنا شوند.

اندازه و محتوای این گونه تبلیغات کوتاه و مختصر بوده به طوری که با چند کلمه و تصویر جذاب توجه مشتری را به خود جلب می نمایند. باید این تصاویر تبلیغاتی خیلی جالب باشند چون اولین چیزی هست که نگاه مشتری به آن افتاده و دیگر اینکه آنها می توانند تا حد زیادی بیانگر احساس و سبک کار طراح باشند. در هر موقع ممکن؛ بهتر است یک طراح گرافیک حرفه ای یا شرکت تولیدی را برای تولید یک آگهی مناسب برای این منظور استخدام نمود. آگهی و تبلیغات علیرغم پر هزینه بودن آن در بعضی موارد توانایی جلب نگاه مشتریان زیادی را دارد.

بروشور: دفترچه یا جزوه ای است که حاوی اطلاعات مهم یا تبلیغاتی در مورد چیزی است و ؟؟؟؟ مفیدی برای شرکتهای طراحی است که می تواند از طریق پست یا تحویل مستقیم به مشتریان در اختیار آنها قرار گیرد. در این دفترچه علاوه بر درج اطلاعات مهم تبلیغاتی فلسفه طراحی، فرآیندی و تعرفه هزینه های مربوطه نیز درج می گردد تصویر 1-5 البته ظاهر و طرح بندی بروشور در برقراری ارتباطی موثر و ایجاد انگیزه در مشتری بسیار مهم می باشد.

وب سایت: در عصر الکترونیک شبکه اطلاعاتی اینترنتی لازم شغلی بدل شده است هر وب سایتی در اصل یک نسخه دیجیتالی از یک بروشور است.

با:

از مزایای اضافی وب سایت به روز بودن و پیوند های متعدد هر سایت و در نتیجه امکان دسترسی به اطلاعات بیشتر را نام برد.

تصویر 1-5 نمونه ای از بروشور یک شرکت

تابلوی محل کار: روش موثر جهت جلب مشتریان نصب تابلوهای کوچک و در عین حال جذاب در محل کار است.

تبلیغ کلامی: در نهایت یکی از بهترین راههای اطلاع رسانی و آشنایی مشتریان با حرفه طراحی و یا هر حرفه دیگر شنیدن تجربیات مشتریان قبلی و کسانی است که با طراح به نوعی برخورد داشته یا کار کرده اند. شاید بهترین شکل آگهی رسانی داشتن مشتریان قبلی باشد که ؟؟؟؟؟ مثبت کارتان را به دوستان یا آشنایان خود بازگو می نمایند. بنابرانی کامل کردن کیفیت کار و حفظ روابط مستمر با مشتریان سابق برای یک طراح بسیار مهم است. ملاقات طی تعطیلات سالانه یا ارسال جدید ترین کارها برای مشتریان سابق می تواند آنها را در جریان وضعیت شغل حرفه ای قرار داده و احساس نمایند که هنوز برای شما ارزش دارند.

تصویر 2-5 شبکه اینترنت بهترین مکان برای ارتباط با عامه مردم است.

اطلاعات بدست آمده

روشهای قبلی ارتباطی با مردم از جمله راههای انتخابی آگاهی رسانی مشتریان در مورد طراح یا شرکت طراحی است. با این اشکال متنوع ارتباطی و نیز با تهیه اطلاعات اساسی در مورد طرح یا شرک طراحی همچون خدمات قابل دسترس علت و فلسفه طراحی فرآیند طراحی و تعرفه هزینه های می تون علاقه و انگیزه مشتریان بالقوه را بر انگیخت میزان معرفی و ارائه این اطلاعات تا حد زیادی بسته به وسایل ارتباطی مورد استفاده مخاطب مورد نظر زمان و مکان قابل استفاده و در نهایت مقدار بودجه تخصیص یافته تغیر می نماید. آگهی و تابلوی محل کار کمترین و بروشور و وب سایت ها بیشترین فرصت را جهت اطلاع رسانی در اختیار طراح یا شخصی که می خواهد کارش را به بازار معرفی نماید قرار می دهند.

دانلود ملاقات با مشتری قبل از طراحی یک پروژه مسکونی 48 ص