ویزیت ورد

ویزیت ورد

Visit World
ویزیت ورد

ویزیت ورد

Visit World

USSD


تعریف کوتاه از تکنولوژی USSD کد ussd چیست؟

به کد های دستوریی که بین ستاره و مربع قرار میگیرند مانند #88*6655*

.

عبارت کد های ussd برگرفته از Unstructured Supplementary Service Data است که به معنای ارسال پیام از طریق کد های دستوری ستاره مربعی میباشد که یک روش ارسال پیام در شبکه GSM میباشد. این روش بر مبنای تعامل با سرور اپروتور استوار میباشد.

در این روش داده هایی که از سمت موبایل ارسال میشود به سرور بدون هیچ ذخیره سازیی پاسخ داده میشوند. که به این روش اصطلاحا session-based می گویند. به این معنی که بلا فاصله پس از دریافت یک درخواست کد های ussd از موبایل مخاطب یک ناحیه کاری توسط سرور برای درخواست رسیده ایجاد میگردد. و نرم افزارشروع بع برقراری ارتباط با موبایل مخاطب میکند این روش بر مبنای منو بندی menu based میباشد.


 


آپلود عکس

 

خرید کد ussd اختصاصی

 

مهم نیست شما چه کسب و کار یا شرکت و یا ارگان دولتی یا خصوصی هستید.

شما در ادامه مطالب متوجه کاربرد این کد ها در تمام کسب و کار ها ارگان ها و شرکت ها خواهید شد.

ارگان های بزرگی چون شهر داری ها ادارات برق ، علوم پزشکی ها ، بیمارستان ها ، برنامه نویسان ، آموزشگاه ها ، و کلی شرکت و ارگان و کسب و کار دیگر که از خدمات ما استفاده میکنند و آن هم بخاطر خدماتی بودن کد های ussd ما و قیمت فوق العاده مناسب آن میباشد.

آینوتی توانسته با فروش زیر کد برای اولین بار در ایران و به صورت انحصاری ثبت سامانه ایران کد و با نرم افزار تحت وب خود هزینه های چندین میلیاردی خرید کد ها را حذف کند و تمام کسب و کار ها بتوانند از این خدمات فوق العاده استفاده کنند

پس از ثبت نام و ارسال مدارک یک ناحیه کاربری یا همان نرم افزار تحت وب به شما داده میشو تا بدون نیاز به برنامه نویسی و.. کد خود را مدیریت کنید و به صورت نامحدود منو و زیر منو بسازید صفر تا صد مدیریت کد داخل این پنل یا همان نرم افزار تحت وب در اختیار شما میباشد.

آی نوتی توانسته این امکان را فراهم کند که به تمام مشتریان خود کد ussd تست یک ساعته رایگان ارائه دهد و درصورت رضایت مندی خرید خود را ثبت نمایند.

صفر تا صد مدیریت کد و ساخت منو و زیر منو به شما آموزش داده میشود و پشتیبانی رایگان خواهید شد و درصورتی که مایل باشید منو های شما برای اولین بار توسط کارشناسان ما ساخته شده و تحویل داده میشود و نگرانی مشتریان از بابت مدیریت کد و ساخت منو ها را بر طرف میکند.

اما سه ویژگی فوق العاده مهم و بزرگ که باعث شده این سیستم نسبت به سیتم های دیگر مثل تلفن گویا و یا اپلیکیشن ها و وبسایت ها بیشتر مورد استقبال ما ایرانی ها قرار بگیرد.

 

 


آپلود عکس


1. بدون نیار به اینترنت قابل استفاده میباشد.

2. بدون نیاز به شارژ سیم کارت میتوان استفاده کرد

3. بدون نیاز به تلفن هوشمند قابل استفاده میباشد

و ویژگی های دیگری هم چون آسودگی در استفاده و سرعت بالا در پاسخ گویی و.. با عث شده که فوق العاده مورد استقبال مردم قرار گیرد و جزو سیستم های محبوب ایرانی ها باشد خرید کد ussd

.آپلود عکس برچسب ها: تعریف کوتاه از تکنولوژی کدهای USSD., حسین مظلومی ۰ ۰ ۰ نظر درباره من دوشنبه ۰۴ بهمن ۰۰ نویسندگان حسین مظلومی (۲) آرشیو بهمن ۱۴۰۰ (۲) برچسب ها کدهای دستوری USSD چیست؟ تعریف کوتاه از تکنولوژی کدهای USSD. تازه ترین مطالب کدهای دستوری USSD چیست؟ .کدهای دستوری USSD چیست؟ . تعریف کوتاه از تکنولوژی کدهای USSD.تعریف کوتاه از تکنولوژی کدهای USSD. پیوندها میهن استور سیمکاجم فایل سیمکافارس فایل فایلستون فایل گستر ایران فروشگاه اینترنتی سیمکا دلتا (داتیس لینا تدارک الکترونیک) گوپاس,گسترش و پردازش اینترنتی فروشگاه تجهیزات الکترونیک دیجی خان خلاصه آمار مجموع نمایش‌ ۸۷ مجموع بازدید ۸۷ بازدید امروز ۸۷ بازدید دیروز ۰ مجموع مطالب ۲ مجموع نظرات ۰ افراد آنلاین ۱

 


تعریف کوتاه از تکنولوژی USSD

کد ussd چیست؟

به کد های دستوریی که بین ستاره و مربع قرار میگیرند مانند #88*6655*

.

عبارت کد های ussd برگرفته از Unstructured Supplementary Service Data است که به معنای ارسال پیام از طریق کد های دستوری ستاره مربعی میباشد که یک روش ارسال پیام در شبکه GSM میباشد. این روش بر مبنای تعامل با سرور اپروتور استوار میباشد.

در این روش داده هایی که از سمت موبایل ارسال میشود به سرور بدون هیچ ذخیره سازیی پاسخ داده میشوند. که به این روش اصطلاحا session-based می گویند. به این معنی که بلا فاصله پس از دریافت یک درخواست کد های ussd از موبایل مخاطب یک ناحیه کاری توسط سرور برای درخواست رسیده ایجاد میگردد. و نرم افزارشروع بع برقراری ارتباط با موبایل مخاطب میکند این روش بر مبنای منو بندی menu based میباشد.



خرید کد ussd اختصاصی


مهم نیست شما چه کسب و کار یا شرکت و یا ارگان دولتی یا خصوصی هستید.

شما در ادامه مطالب متوجه کاربرد این کد ها در تمام کسب و کار ها ارگان ها و شرکت ها خواهید شد.

ارگان های بزرگی چون شهر داری ها ادارات برق ، علوم پزشکی ها ، بیمارستان ها ، برنامه نویسان ، آموزشگاه ها ، و کلی شرکت و ارگان و کسب و کار دیگر که از خدمات ما استفاده میکنند و آن هم بخاطر خدماتی بودن کد های ussd ما و قیمت فوق العاده مناسب آن میباشد.

آینوتی توانسته با فروش زیر کد برای اولین بار در ایران و به صورت انحصاری ثبت سامانه ایران کد و با نرم افزار تحت وب خود هزینه های چندین میلیاردی خرید کد ها را حذف کند و تمام کسب و کار ها بتوانند از این خدمات فوق العاده استفاده کنند

پس از ثبت نام و ارسال مدارک یک ناحیه کاربری یا همان نرم افزار تحت وب به شما داده میشو تا بدون نیاز به برنامه نویسی و.. کد خود را مدیریت کنید و به صورت نامحدود منو و زیر منو بسازید صفر تا صد مدیریت کد داخل این پنل یا همان نرم افزار تحت وب در اختیار شما میباشد.

آی نوتی توانسته این امکان را فراهم کند که به تمام مشتریان خود کد ussd تست یک ساعته رایگان ارائه دهد و درصورت رضایت مندی خرید خود را ثبت نمایند.

صفر تا صد مدیریت کد و ساخت منو و زیر منو به شما آموزش داده میشود و پشتیبانی رایگان خواهید شد و درصورتی که مایل باشید منو های شما برای اولین بار توسط کارشناسان ما ساخته شده و تحویل داده میشود و نگرانی مشتریان از بابت مدیریت کد و ساخت منو ها را بر طرف میکند.

اما سه ویژگی فوق العاده مهم و بزرگ که باعث شده این سیستم نسبت به سیتم های دیگر مثل تلفن گویا و یا اپلیکیشن ها و وبسایت ها بیشتر مورد استقبال ما ایرانی ها قرار بگیرد.

1. بدون نیار به اینترنت قابل استفاده میباشد.

2. بدون نیاز به شارژ سیم کارت میتوان استفاده کرد

3. بدون نیاز به تلفن هوشمند قابل استفاده میباشد

و ویژگی های دیگری هم چون آسودگی در استفاده و سرعت بالا در پاسخ گویی و.. با عث شده که فوق العاده مورد استقبال مردم قرار گیرد و جزو سیستم های محبوب ایرانی ها باشد خرید کد ussd

.

آپلود عکس


.

 


دانلود پاورپوینت آزمایش سینی قیر در 18 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر

پاورپوینت آزمایش سینی قیر در 18 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر

در این پروژه پاورپوینت آزمایش سینی قیر در 18 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر طبق موارد زیر ارایه شده است 1 عنوان 2 شماره استاندارد 3 مقدمه 4 پریمکت وتک کت 5 کنترل کیفیت 6 هدف 7 وسائل مورد نیاز 8 روش انجام کار و شرح آزمایش Image result for آزمایش سینی قیر

دانلود پاورپوینت آزمایش سینی قیر در 18 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر

پاورپوینت آزمایش سینی قیر 
پریمکت و تک کت
کنترل کیفیت آزمایش سینی قیر
وسائل مورد نیاز آزمایش سینی قیر
روش انجام کار و شرح آزمایش سینی قیر
دسته بندی عمران
فرمت فایل pptx
حجم فایل 578 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18

در این پروژه پاورپوینت آزمایش سینی قیر در 18 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر طبق موارد زیر ارایه شده است:

1- عنوان

2- شماره استاندارد

3- مقدمه

4- پریمکت وتک کت

5- کنترل کیفیت

6- هدف

7- وسائل مورد نیاز

8- روش انجام کار و شرح آزمایش

آزمایش سینی قیر

 

 

دانلود پاورپوینت آزمایش سینی قیر در 18 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی) (495704)social anxiety disorder

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی)

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی) در 54 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش


مشخصات فایل
تعداد صفحات54
حجم83 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیپکیج های درمانی روانشناسی

توضیحات کامل

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی (فوبی اجتماعی) در 54 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

 

توضیحات ابتدائی

آماده شده در 6 جلسه درمانی

بصورت آموزش گروهی و فردی و دارای توضیحات کامل هر جلسه

54 صفحه ورد (53 صفحه مطلب و 1 صفحه منابع)

قابل ویرایش با فونت B lotus سایز 14 و فاصله خطوط 1.5

دارای رفرنس معتبر و به شیوه APA

 

توجه : متن جلسات داخل فایل دقیقا به همین شکلی است که در توضیحات پایین آمده است. چنانچه اینجا شرح خاصی برای جلسه نمیبینید، داخل فایل نیز به همین صورت است. چنانچه شرح جلسه اینجا آورده شده باشد، یعنی فایل دریافتی نیز حاوی شرح جلسات است.

 

فهرست مطالب

جلسه اول- ارزیابی و آموزش روانی

جلسه دوم - آرام سازی

جلسه سوم - بازسازی شناختی (۱)

جلسه چهارم - بازسازی شناختی (۲)

جلسه پنجم- مواجهه

جلسه ششم - مواجهه و بازسازی شناختی

پیوست

کار برگ تشخیص موقعیت های اضطراب زا و اجزاء اضطراب

کار برگ پایش افکار اتوماتیک

کاربرگ مقابله با افکار خود آیند

کاربرگ بازسازی شناختی

کاربرگ فهرست موقعیت های شایع اضطراب اجتماعی

کار برگ افکار اتوماتیک در مورد درمان

برگه اطلاعات تحریف های شناختی

کاربرگ درجه بندی موقعیت ها

کاربرگ پایش افکار اتوماتیک

منابع

 

نمونه ای از جلسات که در این پروتکل وجود دارد

جلسه اول- ارزیابی و آموزش روانی

اهداف:

1. ایجاد ارتباط

۲. ارزیابی اضطراب اجتماعی

٣. آموزش روانی

وسایل مورد نیاز:

۱. پرسشنامه مختصر اضطراب اجتماعی

۲. راهنمای مداخله مختصر در اضطراب اجتماعی

مروری بر جلسه

هدف از این جلسه، برقراری ارتباط درمانی با مراجع است تا اضطراب کمتری را در جلسه تجربه کند و بتواند با درمانگر مشارکت و همکاری داشته باشد. در وهله دوم، ارزیابی مختصری از اضطراب اجتماعی بیمار به عمل می آید تا براساس آن مداخلات درمانی با وضعیت وی تناسب بیشتری داشته باشد. و در نهایت، اطلاعات پایه ای در مورد این اختلال و علل و درمان آن در اختیار بیمار قرار داده می شود.

1. معرفی موضوع جلسه و ایجاد ارتباط

اهداف جلسه را برای بیمار توضیح داده و برای اینکه بتواند احساس راحتی بیشتری در جلسات داشته باشد یک ارتباط توام با اعتماد با وی برقراری کنید. سعی کنید جلسات را بگونه ای برنامه ریزی کنید که دسترسی بیمار به خدمات درمانی راحت بوده و از تشدید اختلال جلوگیری شود. برای این منظور در ابتدای کار جلسات را زمانی بگذارید که مرکز خیلی شلوغ نیست و یا بیمار کمتر مجبور باشد تا منتظر بماند و یا از خود بیمار سوال کنید که ترجیح می دهد زمان جلسات چه موقع باشد، اطلاعات دقیقی در مورد ساعت، زمان و کجا می تواند منتظر بماند - ترجیحا در یک مکان خلوت - ارائه دهید، قبل از شروع جلسات درمان در مورد فرایند درمان توضیح کلی ارائه دهید و در مورد نگرانی های وی سوال کنید و در نهایت، بخاطر داشته باشد تغییر درمانگر برای این افراد ممکن است استرس آور باشد. بنابراین تا جای ممکن از چنین اتفاقی پیشگیری کنید.

۲. ارزیابی

این اختلال معمولا در نظام مراقبت اولیه کمتر تشخیص داده می شود و در صورتی که با افسردگی همراه باشد، معمولا این اختلال افسردگی است که به آن توجه می شود و مورد درمان قرار می گیرد و لذا اضطراب اجتماعی تشخیص داده نشده باقی می ماند. بنابراین، کارشناسان مراقبت اولیه باید نسبت به شناسایی و تشخیص دقیق این اختلال حساس باشند.

برای ارزیابی این اختلال ابزارهای متعددی وجود دارد که یکی از کوتاهترین آن ها پرسشنامه کوتاه سه سوالی فوبی اجتماعی است. در این پرسشنامه از فرد می خواهند تا به هر سوال از ۰ تا ۴ یک نمره بدهد و سپس براساس مجموع نمرات وی، در مورد وی تصمیم گیری می شود. در زیر این سوالات آمده است:

1. ترس از خجالت زده شدن باعث می شود از انجام یک سری کارها و یا صحبت با مردم اجتناب کنم

٢. من از موقعیت هایی که در آن مرکز توجه هستم، اجتناب می کنم

٣. بدترین ترس های من خجالت زده شدن و یا احمق جلوه کردن است

0= اصلا، 1= یک کمی ۲= تا اندازه ای 3= خیلی زیاد ۴= شدید

اگر نمره فرد ۶ یا بالاتر شود باید برای مورد ارزیابی جامع قرار گیرد. اگر خود شما آموزش کافی را برای ارزیابی جامع این اختلال دریافت نکرده اید باید وی را به متخصص ارجاع دهید.

وقتی مشخص شد که بیمار دچار اختلال اضطراب اجتماعی است، برای اینکه بتوانید یک تصویر اجمالی از ماهیت اضطراب اجتماعی وی به دست آورید، حیطه های زیر را مورد ارزیابی قرار دهید:

1. کدام موقعیت های اجتماعی بیمار را دچار اضطراب می کند و یا از آن اجتناب می کند؟

٢. بیمار می ترسد در این موقعیت ها چه اتفاقی بیفتد؟

٣. در موقعیت های اجتماعی چه علائم اضطرابی را تجربه می کند؟

۴. چه دیدگاه یا تصویری در مورد خود دارد؟

۵. در موقعیت های اجتماعی به چه چیز بیش از همه توجه دارد؟

۶. بعد از موقعیت اجتماعی چه افکاری دارد؟ و چطور موقعیت را تحلیل می کند؟

۷. آیا مواد و الکل مصرف می کند؟

 

چرا اعتماد به ما ؟

وبسایتی که هم اکنون در آن قرار دارید زیر مجموعه سایت آفمَس به نشانی (ofmas.ir) می باشد و شما را به فروشگاه فایل آفمَس برای خرید انتقال می دهد. فروشگاه آفمَس دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد که در صفحه اصلی این سایت قابل مشاهده است .


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پاورپوینت دانشمند داده کیست

پاورپوینت دانشمند داده کیست

پاورپوینت دانشمند داده کیست شامل 24 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .


مشخصات فایل
تعداد صفحات24
حجم4285 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیعلوم انسانی

توضیحات کامل

پاورپوینت دانشمند داده کیست

پاورپوینت دانشمند داده کیست شامل 24 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مختصری از متن

مقدمه

ممکن است شما هم شنیده باشید که هاروارد شغلی به نام «دانشمند داده» را جذاب‌ترین شغل قرن بیست و یکم نامیده است. در این مبحث قصد داریم نقش دانشمند داده، مهارت‌ها، مدارک و تحصیلات مورد نیاز، تجربیات کاری و مسئولیت‌های او را بررسی کنیم. در حقیقت تعریف استانداردی از نقش دانشمند داده وجود ندارد و به ندرت پیش می‌آید که سابقه کاری ایده‌آل و مجموعه مهارت‌های مورد نیاز این شغل در یک فرد یافت شود؛ اما ما قصد داریم بهترین تعریف ممکن را به شما ارائه دهیم.

قبل از اینکه به نقش دانشمند داده بپردازیم، بهتر است تاکید کنیم که اغلب اوقات این شغل با شغل‌های دیگری همچون تحلیلگر داده، مهندس داده و … اشتباه گرفته می‌شود. اما توجه کنید که تمامی این مشاغل تفاوت‌های بسیاری باهم دارند که جلوتر به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

در اینجا نموداری می‌بینید که برخی از تخصص‌های رایج یک دانشمند داده را نشان می‌دهد. سطح تجربه و دانش یک دانشمند داده در هر یک از این تخصص‌ها، ممکن است در سطح مبتدی، قابل قبول و متخصص یا ایده‌آل طبقه‌بندی شود.

گرچه تخصص‌های بالا و رشته‌های دیگری که در اینجا نشان داده نشده است همگی می‌تواند عنوان ویژگی‌های یک دانشمند داده را به خود بگیرد، ما پایه و اساس این دانشمندان را چهار ستون و رکن کلی در نظر می‌گیریم. تخصص‌های جزئی‌تر ممکن است از ترکیب این ارکان بدست آیند.

ارکان علم داده

با وجود اینکه دانشمندان داده اغلب زمینه‌های آموزشی و تجربیات کاری متفاوتی دارند، اکثر آنها باید در چهار زمینه قوی باشند، یا در ایده‌آل‌ترین حالت، متخصص باشند. این چهار زمینه عبارت‌اند از: کسب و کار، ریاضیات (شامل آمار و احتمال)، علوم کامپیوتر (به عنوان مثال، معماری و مهندسی نرم‌افزار یا داده) و ارتباطات (کتبی و شفاهی).

مهارت‌ها و تخصص‌های دیگری نیز وجود دارد که داشتن آن‌ها مطلوب واقع می‌شود، اما به طور کلی این چهار مهارت اهمیت بیشتری دارند. از این عناصر تا پایان این مقاله با عنوان ارکان دانشمند داده یاد می‌شود.

اکثر دانشمندان در یک یا دو رکن قوی هستند و به ندرت پیش می‌آید در هر چهار رکن قوی باشند. بر اساس این ارکان، دانشمند داده شخصی است که باید بتواند از منابع داده موجود استفاده کند و در صورت لزوم منابع جدیدی را برای استخراج اطلاعات معنی‌دار و پیشنهادات سازنده ایجاد کند. از این پیشنهادات می‌توان برای مدیریت تصمیمات و تغییرات کسب و کاری جهت دستیابی به اهداف سازنده‌ی کسب و کار استفاده کرد.

این امر از طریق تخصص در حوزه کسب و کار، ارتباطات کارآمد، تفسیر نتایج و استفاده از همه تکنیک‌های آماری مورد نیاز، زبان‌های برنامه‌نویسی، بسته‌های نرم‌افزاری، زیرساخت داده‌ها و … انجام می‌شود.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

ارکان علم داده

منظور از علم داده چیست؟

فرآیند علم داده

ارکان دانشمند داده، مهارت‌ها و تحصیلات

معنی “علم” در علم داده

دانشمندان داده، تحلیل‌گران داده و مهندسین داده

جمع بندی

 

عنوان : دانشمند داده کیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 24

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

دانشمند داده کیست


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

کتاب مدیریت ارتباط با مشتریان در شرکت آمازون، پلی به سوی دریای موفقیت و حاکمیت بازارهای جهانی

کتاب مدیریت ارتباط با مشتریان در شرکت آمازون، پلی به سوی دریای موفقیت و حاکمیت بازارهای جهانی

کتاب،مدیریت ارتباط بامشتریان درشرکت آمازون ،پلی به سوی دریای موفقیت و حاکمیت بازارهای جهانی با فرمت pdfو174صفحه


مشخصات فایل
تعداد صفحات174
حجم7534 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpdf
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل


کتاب،مدیریت ارتباط بامشتریان درشرکت آمازون ،پلی به سوی دریای موفقیت و حاکمیت بازارهای جهانی


پیشگفتار؛

مشتریان امروزودرعصردیجیتال اختیاراتی دارند که هیچکدام از صاحبان کسب وکارها و مدیران ارشد ،کارشناسان و کارمندان این اختیارات را ندارند.آن ها می توانند مدیران و صاحبان کسب وکارها رابا احتیار تام خویش اخراج کنند.این امر نقطه عطف کلیدی برای مدیران و صاحبان کسب وکارهای عصر دیجیتال هست که با آینده نگری و تحقیقات بازاریابی با این مهم جامه عمل بپوشانند .و در ارائه محصولات خویش جانب نیاز مشتریان را بگیرند.

درعصر دیجیتال محصولات پیشنهادی باید با ذائقه مشتریان  هماهنگ و همسوباشد که مثال بازارآن نمونه محصولات در شرکت آمازون می باشد .«شرکت آمازون یکی از شرکت های پیشگام در زمینه ی ارائه محصولات پیشنهادی برای خرید های بعدی مشتریان است. هر زمان که مشتریان وارد حساب های کاربری خود می شوند، آمازون بر اساس خرید های قبلی آنها محصولات مختلفی را به آنها پیشنهاد می دهد.»

اخیرا این شرکت بخشی را به سایت خود اضافه کرده است و نام آن را «مشتریانی که این آیتم را خریده اند، این محصولات را نیز خریده اند» گذاشته است. این محصولات نه تنها باعث افزایش فروش مشتریان می شود، بلکه باعث می شود آنها احساس نکنند که آمازون آنها را تحت فشار گذاشته است.

روند بازگشت محصولات به مشتریان کاملا به صورت آنلاین و در حساب کاربری مشتریان انجام می شود. اگر مشکلی به وجود بیاید که توسط آن مشتری مجبور باشد به صورت تلفنی با مشتری صحبت کند، کارمندان این شرکت به جزئیات خرید و حساب کاربری آن مشتری دسترسی خواهند داشت تا بتوانند هرگونه مشکل را به سرعت برطرف نمایند.

مدیران امروزی در هرنقطه از این کره خاکی با از جف بزوس الگوبرداری کنند.زیرا که«قصد جف بزوس این است که مدیران با فلسفه اصلی آمازون که برپایه “گوش فرا دادن و از همه مهمتر فهمیدن و درک مشتری” است آشنا شوند. گوش دادن به مشتری کار راحتی به نظر می رسد ولی به منظور موفقیت بهتر سازمان هر کارمند باید قادر به درک نیازهای مشتریان باشد.

نکته قابل توجه این است که بزوف بر ساخت کالایی که براساس نیاز مشتریان شکل گرفته باشد تاکید فراوان داشت، با وجود این که می دانست ممکن است سال ها طول بکشد تا چنین سخت افزاری، متناسب با نیازهای مشتریان طراحی و ساخته شود. زمانی که از بزوف پرسیدند چه میزان زمان برای پروژه کیندل در نظر گرفته است، او پاسخ داد: “به هر میزانی که زمان در اختیار داریم.”

رهبران کسب و کار هرگز نباید از این واقعیت کلی که درواقع مشتریان هستند که دستمزد پرسنل و هزینه های  شرکت را پرداخت می کنند، منحرف شوند (هنری فورد).

شعار بزوف در مورد کیندل این بود: می خواهیم محصولی را تولید کنیم که سود آن در نتیجه استفاده مشتریان از آن باشد، نه از راه فروش آن محصول!

نقش مشتریان دربرهه فعلی به اندازه ای مهم است که درنگاه مدیران جهانی «صندلی خالی: یکی از مهمترین افراد در اتاق قلمداد می شود.»

“تمرکز بیشتر بر روی مشتری باعث مستحکم تر شدن و انعطاف پذیری سازمان می شود”

حتی در روزهای شروع کار آمازون، بزوس خیلی سخت بر ایجاد شرکتی که بر روی مشتریان خود تمرکز کامل داشته و تاکید می کرد. به همین دلیل در بسیاری از جلساتی که با حضور او تشکیل می شد،  یک صندلی خالی وجود داشت. بزوس پس از آن که  صندلی خالی را در جلسات به همراه می آورد، اعلام می کرد که این صندلی خالی باید توسط مشتری پر شود. “مهمترین فرد در اتاق”. در طول این جلسات حضور نامرئی ولی روشن مشتری باعث می شد در تصمیم گیری ها تفاوت زیادی ایجاد شود.

مدیران امروزی بایستی در مدیریت ارتباط با مشتری موفق به مشتریان خود احترام بگذارند.و این امر نقش پیچ تاریخی را دربقاء و ماندگاری کسب وکارهای امروزی ایفا می نماید؛زیرا که «“در دنیای واقعی اگر چنانچه باعث ناراحتی مشتریان شویم، آنها این تجربه را با ۶ نفر از دوستان خود در میان می گذارند ولی در دنیای مجازی مشتری نارضایتی خود را با ۶۰۰۰ کاربر در اینترنت در میان می گذارد.”»

به عنوان یکی از پیشگامان تجارت الکترونیک، کاملا مشخص است که بزوس قدرت مشتریان امروز را شناخته است. مشتریان امروز به یکدیگر گوش می دهند، به صورت آنلاین تحقیق می کنند و حتی شکایات خود را در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند. برندهای بسیار معتبری بوده اند که به علت نحوه بد برخورد با یک مشتری سقوط زیادی را تجربه کرده اند.

تشکر از مشتریان و پاسخگویی به نیازهای آنان،رمز موفقیت مدیران در عصر دیجیتال محسوب می گردد و مدیران باید«برای خود با یک برنامه روشن مشخص کنند که چگونه می خواهند پاسخگوی شکایات مشتریان به صورت آنلاین باشند.» مهم نیست شما چقدر از مشتری به علت ارسال آنلاین شکایت عصبانی هستید ولی هیچ موقع از پاسخگویی به او و تشکر کردن چشم پوشی نکنید. تلاش برای ایجاد شرکت بر پایه محور مشتری امری مهم در مدیریت ارتباط با مشتری موفق است.

“اگر ما کارها را به گونه ای ترتیب دهیم که منافع ما با منافع مشتریانمان در یک سطح قرار گیرد، در دراز مدت هم به نفع مشتری خواهد بود و هم به نفع آمازون”

نکته جالب توجه این است که با وجود خدمت دهی خوب آمازون به مشتریانش، همچنان دلیل اصلی میلیاردها فروش سالانه آمازون به صورت دقیق مشخص نیست. چراکه دیگر سرویس خوب دادن مزیت رقابتی نبوده و تقریبا اکثر برندها به حد قابل قبولی از کیفیت در ارائه خدمات دست پیدا کرده اند.

راز موفقیت بزوس و تفاوت آن با دیگر ارائه دهندگان خدمات آنلاین،  در ایجاد شرکتی مشتری محور بود. مشتری محور بودن به او جرات می دهد تا در نوآوری و گرفتن تصمیم های سخت ریسک کند، چرا که او دارای ادراکی است که می تواند بهترین تصمیمات را برای مشتریان و همچنین آمازون اتخاذ کند و هردو در مسیر رشد گام بردارند.

در مصاحبه مجله فوربس بزوس گفت در شرکت مشتری محور آمازون، ما روی بهترین اهداف مالی خود برای سه ماه یا فصل آینده تمرکز نمی کنیم، بلکه روی نیازمندی های مشتریان و آنچه برای آنها مهم است تمرکز خود را می گذاریم. من فکر می کنم این جنبه از فرهنگ آمازون نادر است. و دلیل اصلی تفاوت آن با دیگر رقبا نیز چنین فلسفه و طرز فکر سازمانی است.

از عذر خواهی کردن نترسید

“در پی انجام یک  اشتباه دردناک،  اثر به جای مانده از کار اشتباه مان ، باعث شد در شرایط مختلف بهتر تصمیم گیری کنیم و تصمیماتی مطابق با ماموریت و اهداف کلان خود بگیریم . ”

در طول بیش از دو دهه، آمازون جایگاه خوبی به دلیل سرویس دهی خوب خود به مشتریان پیدا کرده است .

با این حال در سال ۲۰۰۹، زمانی که ارائه نسخه های آنلاین رمان های معروف “۱۹۸۴″ “مزرعه حیوانات” را برای کاربران کیندل حذف کردند، کاربران آنلاین اعتراض زیادی به این کار کرده و صورت سیاه آمازون را دیدند، همان چیزی که بزوس سخت تلاش می کرد از پیش آمد آن جلوگیری کند.

آمازون به سرعت یک بیانیه عذرخواهی با لحنی خشک و غیر انسانی را از طریق تیم مطبوعات به کاربران خود ارسال کرد. ولی چیزی که کاربران را دوباره به آمازون برگرداند عذرخواهی بی ریا و غیر رسمی جف بزوس بود. ترجمه متن عذرخواهی او را در ادامه بخوانید

“از این که ما در گذشته نسخه های کتاب ۱۹۸۴ و دیگر رمان ها را به صورت غیر قانونی در کیندل ارائه می کردیم از شما عذرخواهی می کنیم. راهکار ما برای حل این مشکل،  بسیار احمقانه و کاملا خارج از قوانین ما بود. ما کاملا شایسته انتقادهای شما هستیم. از اشتباه دردناکی که مرتکب شدیم، درس می گیریم تا در آینده تصمیمات بهتری اتخاذ کنیم، تصمیماتی که با ماموریت سازمانی ما همخوانی داشته باشد.

جف بزوس، موسس و مدیرعامل امازون دات کام جالب این جاست که این مشکل پیش آمده به سرعت فراموش شد و مردم  از جف به دلیل مسئولیت پذیری  او در قبال اشتباه خود، ستایش و تمجید کردند. درواقع پذیرش اشتباه از سوی جف باعث شد مشتریان تجربه بدی که درنتیجه تصمیمات آمازون گرفته بودند، ترمیم شود و دوباره نسبت به این شرکت حس خوبی پیدا کردند.پاسخگویی سریع به مشتریان و دل جویی از آن ها در مدیریت ارتباط با مشتری توصیه می شود.

شرکتها می توانند از  سامانه مدیریت ارتباط با مشتری سی آر ام منافع زیادی ببرند ، چرا که با فهم بیشتر مشتری می توان حجم بالاتری از خدمات را به وی عرضه کرد و روابط عمیق تری را گسترش داد .شرکت سی بل ادعا می کند که استفاده از سامانه مدیریت ارتباط با مشتری  ۱۶ درصد درآمد و ۲۱ درصد وفاداری مشتریان و بهره وری کارکنان را بالا می برد. شرکتها از سی آر ام برای تعامل و دسترسی به حداکثر ارزش تک تک مشتریان ، شناسایی بهترین فرد برای هدف گیری و فروش محصولات شرکت استفاده می کنند. بیشتر کارشناسان معتقدند که داده های خوب مشتری خود به خود برای شرکت یک مزیت رقابتی فراهم می نماید و همچنان که یک شرکت روابط نزدیکتری با مشتریان برقرار می کند ، ما باید انتظار درک بالاتری داشته باشیم . استفاده از تکنولوژی تعاملی این اجازه را می دهد که با شناخت سبک زندگی و ثبت تاریخچه هر مشتری ، بجای تعامل با داده های آماری گروهی مشتریان ، توانایی تعامل نفر به نفر را داشته باشیم . سی آر ام از آن روی مهم تلقی می گردد که فروش و وفاداری بیشتر به مشتریان فعلی را سبب شده ، سودبری بالاتر مشتری را در پی داشته ، حداکثر عکس العمل مفید به کمپین بازاریابی را همراه داشته و سرمایه گذاری اثر بخش تر را امکان پذیر می نماید .

به گفته جف بزوس ،« اگر آن طور که باید مشتریان را راضی نگه داشته و تجربه خوبی از خرید برای آنها به وجود بیاورید، آنها از برند شما به خوبی یاد کرده و شما را به دیگران معرفی می کنند. تبلیغات دهان به دهان بسیار اثر گذار هستند.»

یکی از عوامل موفقیت آمازون همین تبلیغات دهان به دهان است. به دلیل خدمات مشتریان فوق العاده آن مصرف کنندگان کاملا از آن اطمینان دارند.

نکته کلیدی دیگر شعارآمازون است که بایستی مدنظر مدیران قرارگیرد؛

این شعار شرکت آمازون است

We see our customers as invited guests to a party, and we are the hosts. It’s our job every day to make every important aspect of the customer experience a little bit better.

ما مشتریانمان را همچون میهمانان دعوت شده در نظر میگیریم که میزبان آنهاییم. این وظیفه هر روز ماست که هر جنبه‌ای از تجربه مشتریان را اندکی بهبود بخشیم.

آن چیزی که برای بیشتر مشتریان آمازون شگفت انگیز است، این است که به نظر می‌رسد سایت، آن‌ها را می‌شناسد. هر چه بیشتر از سایت استفاده می‌کنند، سایت بهتر آن‌ها را می‌شناسد. بنابراین آمازون می‌تواند تجربیات قبلی ما را به مشتریان یادآور شود، محصولاتی که ممکن است از آن‌ها استقبال شود را پیشنهاد می‌دهد و مشتریان را به اطلاعات بیشتری که به دنبال آن هستند، متصل کند. به همین دلیل کاربران در این سایت نام‌نویسی می‌کنند، اگر چه بدون نام‌نویسی هم آمازون قادر به انجام این کار است؛ اما با نام‌نویسی جنبه‌ی شخصی سازی بیشتری دارد. به بیان دیگر، آمازون در زمینه دانش درباره مشتری عملکرد فوق العاده‌ای داشته و این موجب می‌شود تا رضایت مشتریان در هر خرید بیشتر از قبل باشد.

بزوس در مصاحبه ای که با مجله فوربس داشت، یادآور شد که در شرکت مشتری محور آمازون، بر روی اهداف مالی طی سه ماه یا فصل آینده تمرکز نمی کنیم، بلکه بر روی نیازهای مشتریان و آن چه که برایشان مهم است، تمرکز داریم.

من فکر می کنم که این فرهنگ آمازون کمیاب است و مهم ترین علت تفاوت آمازون با سایر رقبا چنین طرز فکر سازمانی است.

پایان سخن این که رمز بقا و ماندگاری در کسب وکار های امروزی،فارغ از این که چه کسب وکاری داشته باشند ؛شنیدن صدای مشتریانی است که زود عصبانی می شنود و زودتر تصمیم می گیرند.

امید که این مطالب مورد توجه و استفاده سروران ارجمند در هرفعالیتی اعم از پژوهشگران ،استاد محترم دانشگاه ها و مدیران محترم کسب و کار ها قرا گیرد .

با احترام

دکتر محرم غفاری  gaffarim3@yahoo.com

فروردین ۱۴۰۰

 

فهرست مطالب

استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری شرکت آمازون. ۱۱

درباره شرکت آمازون. ۱۱

موفقیت CRM آمازون. ۱۲

جمع آوری اطلاعات.. ۱۲

ذخیره سازی اطلاعات شخصی.. ۱۳

پیشنهادات.. ۱۳

پشتیبانی از مشتری.. ۱۳

۷نکته کلیدی مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) از دیدگاه مدیر عامل آمازون. ۱۴

مدیریت ارتباط با مشتری  (CRM) از دیدگاه مدیر عامل آمازون. ۱۴

بررسی استراتژی CRM برندهای برتر جهان.. ۱۷

شرکت اپل. ۱۸

رستوران زنجیره ای کی اف سی.. ۱۸

هواپیمایی لوفتهانزا ۱۸

هواپیمایی British Airways. 18

شرکت نوکیا ۱۸

رستوران زنجیره ای مک دونالد. ۱۸

کوکا کولا. ۱۸

کمپانی زارا ۱۸

کمپانی بی ام دبلیو. ۱۸

آمازون. ۱۸

استراتژی CRM هواپیمایی لوفتهانزا ۱۸

استراتژی CRM برند هواپیمایی British Airways. 19

استراتژی CRM شرکت اپل. ۲۰

استراتژی CRM برند نوکیا ۲۰

استراتژی CRM خودروسازی بی ام دبلیو. ۲۱

استراتژی CRM فست فود کی اف سی.. ۲۲

استراتژی CRM برند مک دونالد. ۲۳

کوکا کولا. ۲۴

استراتژی CRM برند زارا ۲۴

استراتژی CRM فروشگاه آمازون. ۲۵

چند دلیل برای اثبات اینکه شما به یک سامانه مدیریت ارتباط با مشتری حرفه ای نیاز دارید!. ۳۰

بررسی شیوه کسب و کار کمپانی آمازون.. ۳۲

چشم انداز و استراتژی.. ۳۲

به روز رسانی چشم انداز و اهمیت فناوری.. ۳۳

مصرف کنندگان آمازون. ۳۳

حاشیه سود بالا، قیمت پایین. ۳۳

مشتری مداری.. ۳۳

رقابت.. ۳۴

فروش رسانه ای.. ۳۴

بازاریابی.. ۳۴

حضور در هالیوود. ۳۴

مدیریت دانش در شرکت آمازون. ۳۵

معرفی شرکت آمازون. ۳۵

ایجاد ارزش به وسیله اصول مدیریت دانش در شرکت آمازون. ۳۵

یک پورتال، یک رابط.. ۳۶

مدیریت محتوا ۳۶

شخصی سازی فوق العاده ۳۶

مشتریان منبعی از اطلاعات.. ۳۶

اشتراک،هشدار و یادآورها ۳۷

بازخورد. ۳۷

عملکرد محور. ۳۷

رمز موفقیت آمازون استفاده هوشمندانه از نرم افزار CRM… 38

جمع آوری و ذخیره اطلاعات.. ۳۸

تبلیغات و پیشنهادها ۳۸

پشتیبانی.. ۳۹

آمازون و ابداع صف مجازی.. ۴۲

مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی ECRM چیست؟. ۴۴

برقراری ارتباطی موثر و هدفمند با مشتریان کسب‌وکارتان. ۴۵

افزایش وفاداری مشتری.. ۴۷

بازاریابی مؤثرتر. ۴۸

بهبود خدمات و پشتیبانی مشتری.. ۴۹

راندمان بیشتر و کاهش هزینه. ۴۹

انواع CRM در سازمان ها ۴۹

نقاط کانونی قبل از اجرا ECRM… 50

توسعه استراتژی های تجاری متمرکز بر مشتری.. ۵۰

عملکرد مجدد تجارت.. ۵۱

مهندسی مجدد فرایند کار. ۵۱

گزینه های فناوری.. ۵۱

آموزش و آمادگی.. ۵۲

تجارت تبلیغات در آمازون چگونه رشد کرده است.. ۵۲

آمازون در ازای دریافت اطلاعات به مشتریان پول پرداخت می‌کند. ۵۴

رشد و توسعه بیزینس مدل آمازون. ۵۵

چشم انداز و ماموریت سایت آمازون. ۵۵

مدل کسب و کار و درآمد آمازون. ۵۶

استراتژی آمازون. ۵۶

جلب وفاداری مشتری ، کلید موفقیت آمازون. ۵۷

کلید موفقیت آمازون. ۵۸

فرهنگ معیارها: ۶۰

استراتژی‌های خلق تجربه مشتری در آمازون. ۶۳

هشت استراتژی کاربردی مدیریت تجربه مشتری که می توان از آمازون آموخت!. ۶۵

سوپرمارکت آنلاین آمازون، ‌بزرگترین غول سوپرمارکتی دنیا ۶۹

آینده هم‌اکنون آغاز می‌شود. ۷۰

اهمیت دادن به مشتری.. ۷۰

تحویل‌دهی مکرر و انعطاف پذیر. ۷۱

گام بعدی در خرده فروشی آنلاین. ۷۱

پنج استراتژی که آمازون را به موفقیت رساند. ۷۱

شناخت مشتریان. ۷۲

جمع آوری داده‌ها ۷۲

اهمیت ویژه به امور مشتریان. ۷۲

خلاقیت و نوآوری.. ۷۲

ایجاد یک استراتژی جامع CRM… 72

ساخت تجربه مشتری فوق العاده برای مشتری ها در سال ۲۰۲۰٫ ۷۲

مدیریت تجریه مشتری چیست؟. ۷۳

چرا تجربه مشتری اهمیت دارد؟. ۷۴

شانس بالای ماندن مشتری ها در کنار برند و وفاداری آنها ۷۴

LTV بالاتر. ۷۵

پروموشن های رایگان. ۷۵

۱۱ تاکتیک برای استراتژی تجربه فوق العاده مشتری.. ۷۵

مشتری های خود را بشناسید. ۷۶

یافتن محصولات خود را تسهیل نمایید. ۷۶

دسته بندی محصولات.. ۷۶

فیلتر کردن محصولات.. ۷۶

صفحات محصول خوب بسازید. ۷۷

از فیدبک های مشتری ها استفاده کنید و ریویوها را در معرض دید قرار دهید. ۷۷

به مشتری های خود آموزش دهید. ۷۷

بهینه سازی برای موبایل. ۷۷

آن را شخصی کنید. ۷۸

پروسه checkout را تسهیل نمایید. ۷۸

ایمیل های واضحی برای آنها ارسال نمایید. ۷۹

سریعتر ارسال نمایید. ۸۰

پشتیبانی از مشتری سریع و موثر پیاده کنید. ۸۰

چگونه میزان کلی تجربه مشتری را اندازه گیری کنیم. ۸۱

رضایت مشتری (CSAT). 81

Net promoter score. 81

پایبندی و وفاداری مشتری ها ۸۲

دو فروشگاه تجارت الکترونیک که تجربه های عالی همه جانبه در سرتاسر سایت ارائه می دهند. ۸۲

Sierra Designs. 82

Baskits. 85

بررسی چند نمونه موفق در پیاده‌سازی مدیریت دانش مشتری.. ۸۶

مزایای استفاده از راه‌های بهتر شدن رابطه با مشتریان در کار خود. ۸۹

آیا می دانید آمازون چگونه کالاهای خود را به دست مشتریان می رساند؟. ۹۰

انبارداری آمازون. ۹۰

استفاده از ربات در انبارداری.. ۹۱

چیدمان قفسه‌های انبار متناسب با زمان. ۹۲

استفاده از پهباد برای توزیع کالا. ۹۲

انبارهای در حال پرواز. ۹۴

بررسی و تحلیل محل زندگی مشتری توسط پهبادهای آمازون. ۹۵

آمازون فلکس.. ۹۵

آینده فروشگاه های هوشمند. ۹۷

بهترین راهکارها و روش‌های مشتری‌مداری در عصر جدید. ۱۱۰

مشتریان در عصر مدرن امروز، حرف اول را می‌زنند. ۱۱۰

مشتریان همان‌جایی می‌مانند که عشق دریافت کنند. ۱۱۰

از هفت نیروی مشتری بهره‌برداری کنید. ۱۱۱

۵ راهکار جف بزوس برای فروش بیشتر. ۱۲۱

مشتری، خریدار ارزش ها و تفاوت ها ۱۲۱

برای چه کسی تلاش می کنید؟. ۱۲۱

مشکلات شکلاتی.. ۱۲۲

به دنبال سرنخ ها باشید!. ۱۲۲

هوشمند باشید. ۱۲۳

چگونه آمازون به پلتفرمی ارزشمند در جهان تبدیل شد. ۱۲۳

ارزش ‌هایی که پلتفرم آمازون را منحصر به فرد می کند. ۱۲۴

منحصر به فرد بودن ارتباط با مشتری در آمازون. ۱۲۴

فرآیند های مفید در آمازون. ۱۲۴

بودجه هنگفت و پلتفرم هوشمندانه تبلیغات، سکوی پرتاب آمازون. ۱۲۵

جف بزوس، عاشق خلاقیت، جزئی‌نگری و استارت‌آپ: ۱۲۶

نوآوری‌های آمازون. ۱۲۷

سیستم لجستیک گسترده و مؤثر، رمز موفقیت آمازون. ۱۲۹

پلن‌های زیرکانه و بودجه‌های هنگفت تبلیغاتی.. ۱۲۹

برنامه‌ریزی دقیق بازاریابی آمازون. ۱۲۹

ارتباط با مشتری فوق‌العاده رضایت‌بخش آمازون. ۱۳۰

باشگاه مشتریان، بستری برای رفع نیازهای مشتریان. ۱۳۱

کارت وفاداری مشتریان چیست؟. ۱۳۲

جلوه‌های به‌یادماندنی یک باشگاه ۱۳۲

تعدادی از موفق‌ترین باشگاه‌های مشتریان. ۱۳۳

بررسی و آنالیز تجربه های خرید در فروشگاه آمازون. ۱۳۶

رونق بازار کار شرکت آمازون در دوران شیوع کرونا ۱۳۸

رقبای اصلی آمازون (AMZN) چه کسانی هستند؟. ۱۳۹

تبلیغات آنلاین آمازون، غول خفته بیدار می‌شود. ۱۴۲

جایگاه‌های مختلف تبلیغات آمازون. ۱۴۳

جایگاه تبلیغات در سایت آمازون. ۱۴۴

مالک اطلاعات، صاحب ثروت.. ۱۴۴

آزمایشگاه تبلیغات.. ۱۴۵

رقیب مشتریان. ۱۴۶

فرصت‌های شغلی مرتبط با تبلیغات آمازون. ۱۴۷

آمازون چگونه تبلیغ می کند؟. ۱۴۸

مهمترین راهکار تبلیغاتی.. ۱۴۹

هم بخرید و هم بفروشید. ۱۵۰

آمازون! این شرکت تبلیغاتی بزرگ برای بازاریابی چه کرد؟. ۱۵۱

موتور محرک آمازون چگونه کار می‌کند. ۱۵۱

پلن های تبلیغاتی آمازون چیست؟. ۱۵۲

تبلیغات در آمازون رو به رشد است / آمازون، تهدیدی جدید برای گوگل و فیس بوک.. ۱۵۳

بررسی رقابت.. ۱۵۴

نحوه عملکرد. ۱۵۴

پیشرفت تا کجا؟. ۱۵۵

استراتژی درآمدی غول تجارت الکترونیکی جهان. ۱۵۶

فرصت های شغلی مرتبط با تبلیغات آمازون. ۱۵۸

شروع تا اوج یک استارت آپ “تاریخچه آمازون”. ۱۶۰

اوایل دهه ۱۹۹۰: آغازین. ۱۶۰

عمومی شدن در ۱۹۹۷٫ ۱۶۲

گسترش بیشتر در سال ۱۹۹۸٫ ۱۶۳

رشد ادامه دارد: ۱۹۹۹ و بعد از آن. ۱۶۴

بیانیه و مأموریت شرکت آمازون دات کام. ۱۶۷

بیانیه مأموریت آمازون. ۱۶۹


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود